Komik

Birbirinden komik hikayeler, fıkralar, olaylar.

Toplam Hikaye
Ağzımıza Ampül Sokup Çıkaramadık

En İyi Hikaye (geçen hafta)

5 beğenme - 0 beğenmeme

Kolinin İçinden Çıkana İnanamadım!

Deodorant Sprey
Yetişkin İçerik

koku ile ilgili konularda aşırı takıntılı biri olarak parasızlıktan öldüğüm bir günde okulda labda oturmuş halime acıyordum "havalar da iyice ısındı ve deodorantım bitti, alacak 3 liram bile yok. param olsa da 2 deodorant alsam. birini okulda bırakır istediğimde sıkarım. birini de eve bırakırım" diyordum. yemek param bile olmadığı halde bu deodorant işine bildiğiniz hüzünlenmiştim. akşam oldu. okuldan bir arkadaşım bahar şenlikleri dolayısıyla yemekhanenin orada öğlen bedava cornetto dağıttıklarını, hala dağıtıyorlarsa bir gidip şansımızı denememizi önerdi. tabii saat olmuş akşam 8.30. stant falan kalır mı? gittik.

Gece Bütün Aileme Rezil Oldum

Hesabı Hocaya Kitledik

Restoran
Yetişkin İçerik

Lise 3 teyiz Ankara'ya gezi yapıldı bende gittim otobüste eğlendik falan Bolu'da ara verdik ölüyoruz açlıktan 3 arkadaş hemen attık kendimizi bi lokantaya yedik içtik bi güzel kalmaya doğru çay söyledik içiyoruz kanka gibi takıldığımız hocalardan biri geldi yanımıza oturdu napıyorsunuz ne ediyorsunuz falan dedi hocam fakiriz çay içiyoruz hoca bi duygulandı kıyamadı falan bize iyi tamam için çaylarınızı hesabı ben ödicem dedi ben yok hocam ya falan yapıyorum hoca sus ben öderim 3 çayın lafımı olur olum falan dedi pekala hocam biz kalkalım o

Uçak Fantezisi

Uçak

Hayatımın Öküzlüğünü Yaptım

Kurabiye
Yetişkin İçerik

Bir reklam ajansında işe başlamamın ilk günleriydi. ismini hatırlayamadığım yaşlı bir kadın ile beraber aynı odada çalışıyorduk. sabah işe gitmiş çayımı yudumluyordum. neyse bu kadın belirdi birden odanın kapısında. elinde de kurabiye ile dolu bir tabak vardı. yavaştan masamın karşısına geçip kurabiye tabağını bana uzatarak, "almaz mısınız" dedi. ben de şaşırmış bir ifadeyle "aa çok teşekkür ederim, tabi alırım" diyerek tabağı kadının elinden alıp masama koydum. ve mal gibi bütün kurabiyeleri yedim. kadın ise gidip yerine oturup işini yapmaya başladı ama bir gariplik vardı durumunda,